Menu
Wykładowcy
Wykładowcami SP Nowoczesne zarządzanie hotelem są zarówno doświadczeni specjaliści akademiccy, jak i praktycy posiadający wieloletnie doświadczenie na kluczowych stanowiskach kierowniczych w branży hotelarskiej, co gwarantuje wysoki poziom merytoryczny oraz praktyczny program studiów.
Dodatkowe informacje dotyczące kadry dydaktycznej:
Agnieszka Biernat-Jarka
Dr inż., adiunkt w Katedrze Polityki Rozwoju i Marketingu SGGW. Specjalizuje się w zarządzaniu projektami, politykach europejskich. Autorka wielu publikacji naukowych z zakresu zarządzania projektami, innowacji i prosumpcji żywności. Od wielu lat prowadzi zajęcia z zarządzania projektami, jak również realizuje projekty z zakresu innowacyjnych rozwiązań w produkcji oraz zarządzania danymi dla zrównoważonych systemów żywności. Poszerza wiedzę uczestnicząc w wielu szkoleniach dotyczących zarządzania projektami, zwłaszcza z dofinansowania unijnego. Agnieszka Bobola
Dr inż., adiunkt w Instytucie Ekonomii i Finansów Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Ukończyła Studia Podyplomowe z: Rachunkowości na PAN, CSR. Strategii odpowiedzialnego biznesu na Akademii Leona Koźmińskiego oraz Ochrony własności intelektualnej na Uniwersytecie Warszawskim. Posiada Certificate of Vocational Qualification – Project Method in Teaching. Jej główne zainteresowania koncentrują się wokół wartości niematerialnej przedsiębiorstw tworzonych przez własność intelektualną i odpowiedzialność społeczną opartą na zasadach zrównoważonego rozwoju. Autorka publikacji naukowych z w/w zakresu. Od kilkunastu lat prowadzi szkolenia i wykłady dla przedstawicieli świata biznesu. Na studiach podyplomowych prowadzi zajęcia z planowania strategicznego w hotelu. Violetta Hamerska
Dr, doktor nauk społecznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Certyfikowany HR Business Partner w hotelarstwie. Ekspertka w projektowaniu i strategicznym zarządzaniu doświadczeniami gości (Guest Experience) oraz doświadczeniami pracowników hoteli (Employee Experience). Mentorka talentów i przyszłych liderów hotelarstwa. Badaczka, miłośniczka wskaźników i mierników, wykładowczyni akademicka. Skutecznie łączy wiedzę akademicką z praktyką biznesową, a edukację dla branży prowadzi również jako redaktor naczelna magazynu „Guest Experience Manager”. Na co dzień doradza inwestorom i zarządom hoteli w zakresie rozwoju kultury organizacyjnej, przywództwa operacyjnego oraz systemowego podejścia do jakości doświadczeń – zarówno gości, jak i pracowników. Prowadzi audyty, warsztaty metodą Service Design oraz badania NPS i eNPS. Wspiera procesy rekrutacyjne i rozwój kompetencji kadry menedżerskiej w duchu People & Culture.„Jaki pracownik hotelu, takie doświadczenia gości” – to motto, które od lat towarzyszy jej w pracy doradczej, edukacyjnej i badawczej.
Paulina Mazurkiewicz-Kurek ACCA
Dyrektor Finansowy, Członek Zarządu z wieloletnim stażem w międzynarodowych spółkach hotelarskich oraz transportowych, absolwentka prestiżowej szkoły ESCP PARIS oraz Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Prowadząca od kilku lat projekty zespołowe ze studentami 3 roku Matematyki Stosowanej na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. W trakcie kariery zawodowej zasiadająca w Radach Nadzorczych spółek hotelarskich i transportowych. Posiadająca doświadczenie związanie z zarządzaniem finansami w grupie kapitałowej, budowaniem optymalnej struktury holdingowej, planowaniem biznesowym i strategicznym, budżetowaniem, zarządzeniem ryzykiem, prowadzeniem procesów audytowych, strukturyzacją transakcji fuzji i przejęć przedsiębiorstw. Paulina Mazurkiewicz-Kurek | LinkedIn
Joanna Paliszkiewicz
Prof. dr hab., dyrektor Instytutu Zarządzania w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Jest uznawana w Polsce i na arenie międzynarodowej za swoją wiedzę i doświadczenie w zakresie zarządzania, szczególnie w obszarach zarządzania wiedzą i zarządzania zaufaniem. Opublikowała ponad 250 artykułów naukowych i monografii oraz jest autorką, współautorką lub redaktorką 23 książek. Profesor Joanna Paliszkiewicz brała udział w licznych międzynarodowych programach stypendialnych w Stanach Zjednoczonych, Irlandii, Słowacji, Tajwanie, Wielkiej Brytanii i na Węgrzech. Regularnie prezentuje swoje badania na międzynarodowych konferencjach na całym świecie. Obecnie pełni funkcję zastępczyni redaktora naczelnego czasopisma Management and Production Engineering Review. Jest również redaktorką współpracującą w czasopismach Journal of Computer Information Systems, Expert Systems with Applications, Issues in Information Systems, Przegląd Organizacji oraz Intelligent Systems with Applications. Pełni również funkcję ekspertki Polskiej Komisji Akredytacyjnej oraz jest członkinią Polskiej Akademii Nauk. Renata Pawłowska-Maciak
Menadżerka z dyplomem MBA, doświadczeniem w komunikacji marketingowej, sprzedaży oraz ESG, z sukcesem zarządzająca zespołem zarówno w sektorze państwowym, jak i międzynarodowej korporacji. Swoje doświadczenie marketingowe budowała pracując przez kilkanaście lat w agencjach reklamowych i PR. W tym czasie koordynowała i nadzorowała wiele kampanii reklamowych dla największych polskich oraz międzynarodowych marek. Z branżą turystyczną i hospitality związana od blisko 8 lat. Ponad 3 lata pracowała w Polskiej Organizacji Turystycznej, najpierw na stanowisku wicedyrektorki marketingu, a następnie jako dyrektorka Departamentu Komunikacji Internetowej, gdzie m.in. odpowiadała za promocję turystyczną Polski na rynkach zagranicznych oraz wprowadzenie Polskiego Bonu Turystycznego. Praktykę hotelarską zdobywała w Grupie Polskiego Holdingu Hotelowego (ponad 50 hoteli i obiektów), gdzie jako Dyrektorka Pionu Handlowego zarządzała Biurami: Sprzedaży, Marketingu i Zrównoważonego Rozwoju oraz była odpowiedzialna za wprowadzenie na rynek nowej marki hotelarskiej Halo. Laureatka konkursów: Dyrektor Marketingu Roku oraz Polish National Sales Awards. Renata Pawłowska-Maciak, MBA | LinkedIn
Barbara Podwysocka
Dr, doktor nauk społecznych w dziedzinie bezpieczeństwa w Wojskowej Akademii Technicznej. Absolwentka Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego oraz Politechniki Warszawskiej. Wieloletni audytor systemów zarządzania jakościom oraz systemu Bezpieczeństwa i Higieny Pracy. Obecnie jest Dyrektorem Biura Bezpieczeństwa jednej z największych Spółek Hotelarskich w Polsce. Z hotelarstwem związana od ponad 20 lat. Współpracuje z największymi sieciami hotelowymi takimi jak Marriott International, Hilton Worldwide, InterContinental Hotels Group, Best Western, Louvre Hotels Group oraz Accor. Zainteresowania badawcze: systemy zapewnienia jakości, hotelarstwo, teoria bezpieczeństwa systemów, zarządzanie kryzysowe. Podczas pandemii COVID-19 pełniła funkcję przewodniczącej zespołu branżowego ds. autocertyfikacji hoteli i obiektów noclegowych organizowanej przez Polską Organizacje Turystyczną.